Swiftpvconsulting-Infiinţare sedii secundare

Infiinţare sedii secundare



Infiinţarea de sedii secundare ( puncte de lucru )

ACTE NECESARE:

  • cerere de inregistrare (atasat formular)
  • Anexa prelucrarea datelor cu character personal (formular)
  • declaratie Model 3 ( Ce inseamna? Persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip, semnat de asociat/asociati/administrator) (atasat formularul)
  • hotararea adunarii generale a asociatilor ( AGA), dupa caz decizia asociatului unic 1 exemplar original
  • contract de comodat (folosinta gratuita) sau contract de inchiere (folosinta contracost) – in original sau copie
  • Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra spaţiilor cu destinaţie de sedii secundare (extras de carte funciară, contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie în formă autentică, certificat de moştenitor, hotărâre judecătorească definitivă privind proprietatea sau folosinţa/uzufructul, act de adjudecare a imobilului vândut în cadrul executării silite) – in copie
  • Daca este cazul Aviz / accept asociatiei de proprietari/locatar (atasat formularul)
  • Imputernicire daca este cazul
  • Copie CI (act de identitate)
  • Dosar cu sina cartonat
  • Numerotarea filelor se face in sens invers ( de la capat spre inceput ) !!!